Anesteziaţi.

Posted: miercuri, 4 mai 2011 by New Sensations in
10

Copyright Bianca Maria Stanciu
Toate drepturile rezervate: Bianca Maria Stanciu


Cu gândul la tine m-am trezit în noapte,
Iar cu îngerii tăi am făcut păcate...
Te-am înşelat cu spiritul tău,
Şi-am realizat ca ţi-l iubesc…
Spre satisfacţia părerilor de rău.

Tăcerea vie concepută în capul nopţii
M-a capturat complet în al tău ermetic ego
Ca mai apoi zborul efemer
Să-mi ofere un moment de neuitat
Cu al tău suflet însetat.

Ne-am îmbrăcat în versuri literare
Şi împreună am dezlegat misterul.
Am vindecat timpul
Şi ne-am părăsit magia visată
Pentru o realitate adevărată.

Pe patul dimineţii acum stăm amândoi…
Ne ascultăm glasurile
Colorăm prezentul, uităm trecutul
Şi ne îmbătăm în sarea buzelor tale,
Anesteziaţi fiind în fiecare răsuflare.

10 aprecieri critice:

  1. Anonim says:

    http://articolul-meu.blogspot.com/p/blogul-tau-aici.html Sper sa te ajute. (am vazut linkul de pe facebook)

  1. Goda says:

    Foarte frumoasa poezia, si blogul la fel...mult succes!

  1. Anca Snow says:

    frumoasa poezia :x continua sa scrii!

  1. Multumesc pentru vizita si aprecieri!

  1. Absolut superba poezia!:] Ai talent!:X

  1. Alin says:

    Vise pierdute-realitate anesteziată cu derivă.

  1. Giulia. says:

    Absolut superba poezia ! Felicitari :* !

  1. Goda says:

    Minunat! Frumoasa poezia...

  1. Anonim says:

    foarte frumos blogul si poezia. succes pe viitor, poate v-om colbaora (eu deja te am in blogroll).

  1. Alisandra says:

    http://www.youtube.com/watch?v=3skzjqBaKb0